.



Gucci är nog en av dom som verkligen längtar efter sommaren, de senaste dagarna har han spenderat inne i köket där solen lyser in. Där ligger han på golvet å njuter av solens värme som reflekteras mot hans vita glittriga päls. Ja för det ser faktiskt ut som om hans päls glittrar när solen lyser på den, nån gång ska jag försöka få in en bra bild och visa er, för fan så vackert det är! Han är då inte den ända som längtar efter sommaren, jag vill ha grönt gräs och sol jag med. Vill kunna gå ut och gå utan att behöva bylta på med vinterjacka, mössa, vantar and so on. Nu är vi trötta på denna kyla och all jävla snö som bara tycks bli mer och mer!

Idag mår jag föresten bra igen, måste ha ätit något dåligt. Annars borde dom andra varit sjuka här hemma med... För inte kan det vell vara något efter förlossningen? Det har ju liksom gått tre månader snart. Hur som helst så ska jag och pappa åka förbi farmor snart, hon ligger ju inlagd och blir tydligen bara sämre och sämre. Kommer bli en tuff dag, min lilla lilla farmor! Jag hoppas, verkligen hoppas att hon blir bättre ♥


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se