Badrumssorgen...



Skit också! Badrumsskåpet vi skulle köpa va slut! Fan, fan, fan! Jag visste att vi skulle åkt å köpt det tidigare i veckan, hur kan vi vara så dumma att vi väntar tills sista dagen?!?! Klart det skulle vara slutsålt, vad trodde jag egentligen? Nu blir det bara till att fortsätta leta efter ett snyggt skåp som passar å inte är för stort. Tröttsamt är vad det är, men är man korkad så är man!

Dränkte mina "badrumssorger" i lite shopping tillsammans med älskling och Milo, det blev mest en massa till Milo (som vanligt) och även några presenter till lillbrollan som fyller år snart. Fast denna gång köpte jag faktiskt lite till mig själv också, en ny ögonbrynspenna samt en mascara från Isadora. Det är jag värd!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se