Uuueh!



Den här äckelpottan tog sig nyligen friheten att rulla i något jävligt äckligt på sista promenaden. Fråga mig inte vad det var för något, för helt ärligt så har jag absolut ingen aning. Fast det är nog lika bra, "det man inte vet mår man ju inte dåligt av liksom". Ni kan nog gissa att det blev ett bad för honom det första vi gjorde när vi kom in! Under såna här tillfällen är det skönt att han är så liten, jobbigt läge om han hade varit i Dizzans storlek! Nu är i alla fall min lilla råtta ren igen, däremot är han inte speciellt glad på mig just nu. Men efter lite gos i soffan så ändras det nog ska ni se, om inte annat kan jag ju alltid muta honom med godis.


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se