Skakis...



Jag drömde en sån hemsk dröm om Dizzie inatt, har fan fortfarande ont i magen efter den. Tur nog så var det bara en dröm och ingenting annat, tack och lov!

Det blev inge bloggande igår, hade fullt upp här hemma. De va vell självaste fan vilken upptagen kvinna jag blivit på sista tiden, men jag trivs när saker händer. Jag har hellre mycket att göra än ingenting typ... Dunderförkyld e jag också, Milo med för den delen. Kan det inte bara släppa nu så vi kan bli friska istället?


Be careful...
Postat av: emma

hej !

jag har veckans blogg gå in och anmäl dig !:)

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 11:58:49
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se