"Doppa, vrid, slicka"



Jag och Milo har varit iväg hela förmiddagen (inlägget innan va tidsinställt). Först blev det en tripp till centrum med Malin å company, efteråt tog vi en fika hemma hos henne och sen blev det en prommis med alla hundarna. Fan så härligt väder det är, den som inte är ute nått idag är fan galen! Nu är vi i alla fall hemma, Milo är jätte trött å ligger fortfarande å sover i vagnen. Jag ska njuta av tystnaden med min kopp kaffe och dessa goda ballerina kakor. Ja jag vet, jag är en riktig liten gottegris!  By the way, har ni sett reklamen för dessa? "Doppa, vrid, slicka", jag och Mario garvar lika mycket varje gång, haha!


Be careful...
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Meeeeeeeeen. Är det inte Oreo´s reklam som är Doppa,vrid,slicka?! Nu blev jag förvirrad. haha!

Postat av: pimpXprincess

Tänkte på samma som Sofia, det är väl Oreo som gör den reklamen? Hehe!

2011-04-05 @ 14:03:25
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är oreo´s som gör den reklamen.

Ballerina är bara doppa i mjölk. =P

2011-04-05 @ 16:20:02
Postat av: Anonym

ja det är oreo´s som gör den reklamen.

Ballerina är bara doppa i mjölk. =P

2011-04-05 @ 16:20:16
Postat av: Anonym

Ballerina är la bara o doppa? Oreo gör man väl de andra med. Hajjar inte riktigt hur du kopplar ihop dem två?

2011-04-05 @ 16:50:16

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se