Min kropp växer så det knakar.



Allvarligt talat, det börjar bli jobbigt det här nu. Mina bh:ar är på bristningsgränsen för att matcha min icke allt förstora byst, men som nu bara pang pom växer så det knakar. Den där lagom fina B-kupan börjar smått gå mot en C-kupa och alla mina underbara bh:ar kommer bli utbytta mot större. Inte nog med det så kommer min plånbok bli tunnare och Marios med för den delen. Mina kläder börjar sitta allt tightare ju längre tiden går, snart blir det dags att införskaffa några plagg i några storlekar större, något som framkallar en viss ångest hos mig. Tänk att jag snart inte kan ha mina sköna jeans längre eller den där snygga klänningen...
Tusen tack till den som uppfann leggingsen och alla snygga tunikor som finns i varenda affär nu för tiden. Annars hade jag fått glidit runt i ett par fula mammajeans och nån ugly tisha till det. Nej tacka fan för att modet går framåt!

Så nu vet ni vad jag ska göra när jag får pengar in på kontot i alla fall, nämligen att börja shoppa bh:ar och lite nytt till garderoben.


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Skönt att du kan hitta fina mamma-kläder :)

Postat av: Emmelist

nu har jag kört igång en ny kedjeringstävling!!!!



Så om du vill vara med ska du bara kommentera Emmelist Javisst som vanligt :D



Kram på dä!!!

2010-05-27 @ 11:20:14
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lina

De där vart snygga, vart kommer de ifrån? Gillar den högst uppe till vänster och den i mitten! :D



//Lina.

2010-06-01 @ 19:23:12
URL: http://linasandberg.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se