"Livet har sina hårda stunder"



Mat är lika med en glad gravid kvinna!
Ingen mat är lika med en icke glad kvinna!

Jag kommer dö av hunger, det känns i alla fall som det. Å när jag spanar in i kylen så ekar det nästan, likadant i båda frysarna samt skafferiet. Det vi har får mig bara att vilja kräkas... Idag vill jag ha juice, stekt ägg på macka och vattenmelon till frukost. Men icke sa nicke... Har inte ens en brödbit här hemma!

Det är krävande att vara gravid, både för mig och min stackars sambo. Det man är sugen på vill man ha ögona bums annars dyker graviditets bitterfittan upp - tyvärr. Mest synd är det nog fan om Mario som får stå ut med mycket från min sida, men i slutändan så kommer han nog tycka att det va värt varenda liten humörsvägning och alla gånger han fått springa å handla en massa åt mig. För i slutändan så kommer det ju leda till det bästa och det mest underbaraste vi någonsin haft!

Vet ni vad jag ska göra nu? Gå hem till mamma å kolla om hon har något ätbart, för får jag ingen mat i magen snart... Då svimmar jag nog!


Be careful...
Postat av: Anabanana :)

E så jävla glad för din skull, du kommer bli en super fin mamma :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se