Lite spa för ögonen.



Tyckte det var dags för lite upppiffning av ögonen, så det blev till att färga bryn och fransar samt ta fram pincetten. As always är jag riktigt nöjd med resultatet, dock är det mycket snyggare än vad man ser på bilden. 

Något jag tycker är viktigt när man färgar är att man färgar det med bra produkter, själv använder jag Refecto Cil som är inköpt från en frisörsalong. Lite dyrare men klart värt det!




Före och efterbild, no makeup at all! Snyggt va? Skillnad om inte annat. Dock är det svårt att färga på sig själv, så det kunde ju ha blivit en aning bättre. Men har man ingen som kan hjälpa en så får man göra det bästa av situationen, jag är grymt nöjd i alla fall och det är huvudsaken! Föresten, ser ni nu att mina ögon faktiskt är melerade. De skiftar mellan blått, grått och grönt. På den första bilden kan ni se att de går mot det "grå-gröna" hållet medans det på det andra omvandlas mot det blåa hållet. Riktigt ballt tycker jag och SNYGGT om inte annat!


Be careful...
Postat av: Malin Caarne

Tack snygging :) visste inte att du hade en blogg, men jättefin iallafall och en massa fina bilder!

Postat av: Malin Caarne

Nej det visste jag inte :) hehe! Men skitkul iallafall!



Ja det finns riktigt många jobbiga människor, men det är bara att ta det med en nypa luft :)

2010-05-30 @ 22:07:29
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Blev superbra!:) Har också skiftande färg på ögonen:P



/E

2010-05-30 @ 23:18:51
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3



Nu är de ju snart sommar och jag tävlar ut en bikini till dig. Du kan välja mellan 2 st. Storleken kommer jag att be om när vinnaren är dragen!



Gå nu med och tävla för detta får du inte missa!



Kramis <3

2010-05-30 @ 23:56:17
URL: http://ammis.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se