Keso funkar fan till det mesta.



Här tillsammans med en utsökt bacon och broccoli paj, yummie som fan! Seriöst, jag skulle kunna äta ihjäl mig på keso. Keso och vattenmelon, men INTE tillsmammans! Är nog bland det ända som skulle skära sig riktigt rejält!

Hur ser eran dag ut? Min kommer bestå av att bara slappa och gå ut på långa promenader. Ska tydligen börja någon jädrans kurs via arbetsförmedlingen på måndag så måste ta vara på dom "lediga" dagar jag har kvar.

Btw, fixade min dator idag. Mario "glömde" ju att göra det så jag tog saken i egna händer. Man kan om man vill, så det så! Nu är alla bilder inlagda och jag kan börja blogga som vanligt igen. Förbered er på en bildbomb i kommande inlägg!


Be careful...
Postat av: Emmelist

what the hell? är du med barn??? :D grattis :D

Postat av: simone

Det är så sant, keso funkar med typ.. allt :P

2010-05-30 @ 13:59:16
URL: http://fattybom.se
Postat av: jen

ÄLSKAR också KESO!! YUM, yum!

2010-08-30 @ 17:54:42
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se