Gravid i vecka 14.



14 hela veckor har jag nu haft mitt underverk inuti mig, det känns underbart och overkligt på en och samma gång. Inte nog med det så är det mors dag idag också, så stort grattis till min älskade och bästaste mamma. Jag hoppas att jag ska kunna bli i närheten av en så bra mamma som du är, den bästa och vackraste av dom alla. Sen vill jag säga grattis till alla andra mammor samt mig själv och alla blivande mammor, congrats congrats!

Jag och älskling började dagen med en rejäl frukost, som bestod av hembakade frallor, ägg, juice, grönsaker och pålägg i massor. Jätte gott faktiskt, ska nog ta å baka bröd lite oftare nu tror jag! Efter tog jag en långpromenad men Cornelia och hundarna, tur nog slapp vi undan regnet ganska bra i alla fall. När jag väl kom in så öste det verkligen ner!

Just nu har jag precis tagit en dusch, lagt hårinpackning och rakat benen bort från stubben. Så nu känner jag mig riktigt fräsch igen, härligt! Nu blir det till att laga iordning kvällens middag (tacos) och slänga ihop en sats till sockerkakan jag lovat mamma. Hon och Tina kommer nämligen upp på en fika lite senare.

Dags att sätta lite fart, kom på att golvet inte blivit dammsuget än. Tjingeling!


Be careful...
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Vad kul att du snart ska få en liten plutt! Min kompis ska också snart få barn :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se