Stockholm i mitt hjärta.




Farsan & Suss har kommit ner till Stockholm, så jag och baby funtar på att dra över till Suss dotter Bella å hälsa på galenpannorna senare ikväll. Ska ta med mig
Dopplern också, de ville tydligen höra på hjärtljuden så då ska dom få göra de. Om ni undrar när bilderna ovanför är tagna på oss så kan jag säga att det är nästan exakt ett år sedan. Förra midsommar hemma hos mamma, jisses vad mörk i håret jag va då! Ibland saknar jag det, men har bestämt mig för att låta det ljusa vara kvar.

 Stannade hemma idag då jag har så fruktansvärt ont i ryggen, I really hate it right now! På köpet hade jag migrän också, undrar det kan kopplas ihop mer ryggvärken eller kanske är det vädret som utlöser det? Don't know, don't care. Bara det slutar nån gång!

Måste upp till centrum också för jag har fått paket, spännande! Hoppas det är mitt efterlängtande smink som äntligen har kommit!


Be careful...
Postat av: hedda

ja de är de ! ;)

hur är de själv ?

Postat av: Veronica, Gravid i v35 ♥

Ja det är otroligt skönt att det äntligen gått över. Hade så jäävla ont igår så att det inte är sant, men nu är jag otroligt glad över att det är så gott som borta. Får hoppas på att det inte kommer tillbaks bara..



Haha, ja klart att man vill lägga ut bilder på lillknodden, men jag är osäker på om jag ska göra det. För det första så är det så många som tar ens bilder och använder dom själva och låtsas att det är deras (har inte hänt mig, men vet många som blivit utsatta för det - vet att man kan märka dom men ändå) och för det andra så har ju inte bebis valt själv att vara med i bloggen och visas, så just därför så tvekar jag på att lägga ut bilder. Men kanske blir någon bild, eller så kommer det bli så att jag lägger ut bilder sen ändå, kommer nog inte kunna hålla mig :P Vill ju visa upp mn lilla prins och min lycka för hela världen :)



Aw, va mysigt :) Ja han kommer nog bli lika rörd han, och tycka att det är jätte häftigt. Det blir ju lite mer verkligt efter man vart på UL :) Hehe, spännande ju, men du/ni tänker ta reda på kön? :)



Åh va skönt att det är borta :) Nu kan du ju verkligen njuta av graviditeten :) Har du gått upp mer då? Mer bilder stumpan :D (vet att jag själv är väldigt dålig på det också :P)

2010-06-18 @ 14:09:50
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Marcus

Sv; Hej jag mår toppen =) själv?

2010-06-18 @ 14:37:21
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: Anonym

shoppar så fort jag får tillfälle ;)

haha :D

& man tröttnar ju lätt på de gamla xd

2010-06-21 @ 23:09:09
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

när avslutades tävlingen? :D

2010-06-21 @ 23:28:32
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se