Redovisning.


De va lite blandat de där med kvaliteten på sminket, kan ju säga det att foundationen går bort på en gång och även pudret. Varför? Foundation luktade nå jätte skumt, blev illamående så fort jag öppnade förpackningen och pudret va nästintill oranget i färgen - like whattafuck?!

Ögonskuggorna gick an, men dom går mer åt partyhållet och är inget jag skulle kladda på ögonen under vardagar. Mascaran va helt okej, dock gillad jag inte borsten! Likadant vad det gäller eyelinern, den va för "blöt" och applikatorn va sämst!

Läppglansen och nagellacken får i alla fall plus av mig, de va bra kvalité och nagellacken torkade otroligt fort - me like! För ingen gillar vell lack man måste vänta i hundra år på?

Slutresultatet:
Foundation, puder och annat kommer jag fortsätta köpa inne på kicks eller make up store som vanligt, det är inte lätt när man är van med smink som har riktigt bra kvalité! Man blir liksom så kräsen på annat då, så detta kommer jag fortsätta spendera pengar på. Något jag däremot kommer fortsätta beställa från
elf är nagellack, läppglans och ögonskuggor - det är det lätt värt!


Be careful...
Postat av: C:an

nice blogg! :)

haft en bra dag?

Postat av: Diana

Taack :) Han gav 144.000 men de ville ha 150.000. Vi har bott tillsammans i 2 månader nu :) Så det är häärligt! Jaa kan förstå att du längtar, jag väntar tills jag blir på smällen ;P hehe .. Kram på dig!

2010-06-18 @ 17:50:52
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se