Oh crap!



Jag är proppmätt och då menar jag verkligen PROPPMÄTT! Tog ju en fika med Malin och hennes mormor, sedan bar vi oss av till centrum där Mallans lillasyster Emma sjöng med sitt dagis. Efter bjöds det på grillad korv, snacka om att folk är gamar. De bettede sig som om de aldrig fått gratis mat förut, jisses vad vissa måste ha det svårt! Tur att man INTE är en av dom, nästan så jag fick lust att gå å köpa några korvförpackningar å dela ut åt dom. De skulle va nått va? Efter gick vi å handlade mjukglass med strösel, riktigt gott faktiskt. Jag kirrade också hem en jätte söt filt till bebisen och ett till paket med jordgubbar. En sommar utan jordgubbar är fanimig ingen sommar alls, likadant vad de gäller mjukglass!

Det är roligt, för innan jag blev gravid åt jag inte alls mycket. Jag såg hellre emot att få hälla i mig litervis med alkohol dom lediga dagarna och försöka äta så sällan som möjligt. Nu ser jag fram emot allt gott som finns att stoppa i sig och alkoholen känns väldigt långt borta just nu, hur kunde jag föredra det framför mat?
Haha, nu kommer dom flesta av er säkert tro att jag va nån jävla alkis eller så. Men verkligen inte! Jag gillade bara att festa å leva livet, men nu när jag ska bilda familj, då inser man vad det är som faktiskt räknas här i livet.

Nu ska jag och Mario åka iväg å kolla bil, å jag som hade tänkt ta å svara på alla era underbara kommentarer. Sorry men verkligheten kommer före, håll tummarna för att vi hittar något nu!


Pssst, ni har vell inte glömt tävlingen om smycket jag designat? Tävlingen avslutas på söndag så skynda med att anmäla er! För att komma dit tryck på bilden!


Be careful...
Postat av: Monkey

jo det är bara fint =) underbart väder är det nu ju. Vill bli bruun! måste sola haha. hur är det med dig söt?

Postat av: Lina

ja jag sitter här och håller tummarna :)



det är bara bra, man kan ju inte vara annat än glad i det fina vädret. Hur är det med `dig? :)

2010-06-03 @ 18:40:56
URL: http://linajohansoon.blogg.se/
Postat av: FAKIE

En systemkamera, nikon d40 :):):)

2010-06-03 @ 22:35:41
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

så gott!



Sv: jag ser inte mig själv som en bimbo heller, men många kan göra när jag kommer framtrippandes i mina highheels och shorts. Men jag heter "em bimbo med åssikter" för att trotsa lite, för att visa att man kan både vara ytlig och bimboig, samtidigt som man kan vara intresserad av politik och bli tagen på alvar. Det behäver inte finnas en gräns mellan snygghet och smarthet :)

2010-06-03 @ 23:53:26
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Det där såg riktigt gott ut! mums

2010-06-04 @ 13:11:21
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se