"Nu grönskar det"



Det va jätte mysigt idag då vi firade Polle vid Åbylundsängarna med bland annat brändboll och pizza. Typiskt nog utsedde dom mig till domare, vilken syn va? Snacka om att det va mycket att hålla reda på, lyror hit och inspring dit. Samtidigt ska man se till vilka som vart brända och vilka som gjorde frivarv. Inte nog med det så hade jag både tid och hund att hålla koll på också, trodde jag skulle få knäppen där ett tag. Skulle verkligen aldrig klara av att vara domare på riktigt, särskilt inte när ena laget tycker att dom har rätt medans de andra tycker tvärtom. Som tur va spelade dom bara för skojs skull, så om det blev nån miss hit eller dit, det är vell inte hela världen? Gjorde ju mitt bästa i alla fall, haha!

Vi hade faktiskt någelunda tur med vädret, det kom bara några småskvättar lite då och då men som försvann ganska fort. Jag gjorde upp ett "tält" med hjälp av en presenning och två stolar, så mig rörde regnet inte de minsta, inte Dizzie heller för den delen. Värre va det för dom ute på plan, men shit vad man skratta. Folk halkade lite titt som tätt och några föll pladask på marken, ni som inte va där ni missade verkligen något, haha.
 






Be careful...
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Fina bilder :)



Jobbet som dommare är inte alltid så lätt :)

Postat av: CAMIE

SV: Ja jag har sett det! De kostade ju nästan 20-25 tusen förut men nu ligger dem på 12-16 tusen typ =) Fortfarande mycket pengar men känns lite lättare iaf!



Ja precis, det är en massa annat man ska ha också! Sen måste jag kunna va hemma med hunden de första veckorna!



Ja det är chihuahua jag ska köpa :)

2010-06-13 @ 17:01:46
URL: http://camillahart.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se