Morgonmys.







Gucci väckte mig för ca en timme sedan och va på både mys och bushumör, han är min egna lilla väckarklocka den där. Så det va bara att gå upp och gå ut på en promenix, när jag kom hem igen hoppade jag in i duschen på en gång - så kanske håret hinner torka av sig själv innan vi ska iväg?

Just nu sitter jag och äter frulle, som består av jordgubbar och mjölk. Har tokfastnat på de, så jävla gott! Snart ska jag ta å väcka Mario som fortfarande ligger och sover, att han inte redan vaknat? Så mycket liv jag har fört här under morgonkvisten... Måste ta å ringa Annelie också, undrar vilket tillstånd hon är i då hon va ute på krogen igår. Föresten, vill ni veta något skrattretande? Jag höll på att inte komma upp från badkaret tidigare idag, de är nå sjukt vad ont i ryggen jag har och värre verkar det bli, kul jul! Tror det luktar läkarbesök nästa vecka, om jag orkar vill säga...

Ska ta å göra iordning mig nu, vi ska ju iväg å fira Paul. Hoppas bara att det slutar blåsa så jävligt, eh vafan klagar jag för? Så länge det inte regnar så! Försöker hinna med ett inlägg innan jag drar, tjingeling!


Be careful...
Postat av: Anonym

kikar in & hälsar glad sommar ! ♥

Postat av: Elisabeth

oiiih, så söööt!

2010-06-21 @ 19:53:54
URL: http://lucide.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se