Fula kläder? In my ass!



Börjar känna mig lite smått stressad, ska ju på Cornelias lillebrors studentfirande hemma hos deras föräldrar klockan snusk (sex för er som inte förstår eller 18.00 för dom präktiga). Inhandlade denna söta skjorta idag på H&M, vad tycks*? Söt? Mario gillade inte den när jag först drog ut den från påsen för att visa honom, men väl på ändrade han uppfattning. "Den där va ju visst fin" blev hans kommentar. Nehäää tänkte jag, tror han att jag köper fula kläder, like whattafuck!?

Vad säger ni, hiss eller diss?


Nu ska jag ut med dogsen på en snabbrunda, ge dom middag och sedan får hjärtat mitt köra mig. Hoppas jag hinner, men det är ju faktiskt så att "fint folk kommer sent" eller hur?


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se