Finally!



Det va mitt efterlängtade paket från
elf som hade kommit, guess if I'm happy right now! Ni kommer smälla av när jag berättar vad jag fick betala för allt det här, för det är helt sjukt. Under trehundra kronor gick allting på och då är frakten medräknad, billigt va? Jag fick 14 varor för samma pris som två, ibland tre om man har tur. Så mitt råd till alla er där ute är att skynda er in på deras hemsida å klicka hem en massa för otroligt billiga priser.

Hur kvaliteten är? Det kan jag inte svara på än, men vi gör så här att jag går å gör iordning mig och sminkar fejjan med smink bara från dom och både visar upp samt skriver om resultatet. Låter det bra? Fy fasiken va snäll jag kan va mot er ibland, nästan så jag blir tårögd av mig själv *snyft*!



Svart eyeliner, silvrig eyeliner, ögonskuggor & mascara.


Foundation, puder, concealer, over color stick & puderpuffar.


Läppglans med plumpeffekt och ett vanligt.


Nagelack i lila och rosa samt nagelbandsolja.


Be careful...
Postat av: CAMIE

Jag har också beställt smink från elf! Galet billigt! Älskar plumping läppglansen<3



SV: Ja jag vill ju ha en renrasig så får väl bita ihoåp när jag ser det fem-siffriga beloppet försvinna från kontot men jag kommer ju få en riktigt liten sötnos för pengarna och det känns det värt ;D

Postat av: Anothercinderellastory

Oj det var mycket roligt du hade fått hem :) .

Ha en bra dag :)

2010-06-19 @ 09:56:14
URL: http://anothercinderellastory.blogg.se/
Postat av: celina

är sminket därifrån bra ?? :D

2010-06-21 @ 23:06:14
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: celina

aha :D jag funderar på att köpa därifrån, för ögonskuggorna är grymt fina och är jätte billiga! :)

2010-06-21 @ 23:27:14
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se