Worlds greatest mom!




Titta vad fint jag fick av mor min igår, en jätte söt topp och as sköna "mama-byxor". Hon är så bra hon min mamma ♥

Va ju hos läkaren tidigare, blev sjukskriven i ytterliggare två månader och sedan ska jag tillbaks dit igen. Måste verkligen ta å försöka få tag i sjukgymnasten imorgon så jag kan införskaffa mig ett sånt där bälte, för apoteket hade då inte något! Efter läkaren lunchade jag med Cornelia och Annelie i Handen och sedan blev det lite gluttande i affärerna runt om, handlade med mig ett par rosa tygskor som jag ska visa er sen. Men det är vi tysta om, älskling har nämligen satt shoppingförbjud på mig - ooops!

Snart bär det hem till min underbara vän Issa på kalas, stumpan fyller nämligen 22 år idag så ett stort grattis till henne!


Be careful...
Postat av: paulina♥

tack för tipset babe, ska kika in :)



ja det är så himla mysigt. finns inga finare djur. dock har jag tröttnat på att rida, men hästen sitter långt inne i hjärtat..

Postat av: Josephine

sv: okej vad kul :) ska ni grilla eller något ? :) nja ska snart ut och gå med en vän :)

2010-07-28 @ 18:05:05
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka härliga mysiga kläder :)



Sv: jo tack! :)

2010-07-28 @ 19:53:21
URL: http://justcontinue.blogg.se/
Postat av: Sandra ackefjord

Sjukt mysiga kläderna såg ut att vara :D vill ha!

2010-07-29 @ 00:23:12
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se