Jävligt synd...

För er som inte såg mig och Mario glida runt bland haninge och länna området igår, stackars er! För jag kan ju garantera att ni hade fått er ett gott jävla skratt om ni sett oss där vi satt i morsans lilla rallybettan, med sätena så långt fram man bara kan komma och bilen proppfull med allt vi shoppat. Morsan förstår inte hur vi lyckades få in både ekbordet, stolarna och allt annat. Men har man resurser så har man, what more can I tell you? Jag är jävligt bra på att packa och få in saker! That's it liksom! Men jävlar vad vi skrattade, jag och min själsfrände på vägen hem. Vi kände oss som den där araben som brukar glida runt i sin blåa fyrkantiga bil från typ 70-talet med nån slags arab tecno pumpade ur högtalarna. Fråga mig inte varför, men han sitter alltid så långt fram man kan komma, med hakan precis ovanför ratten. Exakt så som Mario tvingades sitta igår! Dock hade vi Bandit som pumpade ur våra högtalare och framför allt, en nyare och fräshare bil! But still, fan vad jag skrattade!


Massivt Ekbord med 4 stolar i läder ordinarie pris 5795:-, sommarerbjudande fram till 4 juli 3000:-


Startkit Bädd 699:-

Amningskudde Babyland 539:-

Spkälskydd Babyland 499:-


Påslakanset Babyland 369:-


Fyra bodys och en pyjamas Babyland 179:-


Snuttefilt Babyland 119:-


Hundmat till Gucci, leksaker, en ny klosax och fästingplockare CRT 408:-

Födelsedagspresent till Kevin som fyller 1 år


Be careful...
Postat av: Carina

Vilka fina presenter :)

Postat av: Sara

Sv: Jaha, det var ju synd! Men det får ni väl byta helt gratis? :)

Allt är bara bra, förutom pollenallergin som irrar omkring i luften -_-

Är allting bra med dig med? :)

2010-07-03 @ 13:26:22
URL: http://stsvendsen.blogg.se/
Postat av: Diana

Söta saker du köpt till bebisen. Blir så avuensjuk :( vill oxå. Har tagit ut min p-stab för den var inget bra. Har p -piller nu men den är inte bättre. humörsvängningar :/ men får se om de blir bebis om 1år eller 2år :) vill verkligen :(

2010-07-03 @ 22:01:38
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se