Ännu en härlighet.



Titta vilken fin dress vi fick till bebis utav mamma och Jimmy, visst är den söt? Ganska dyr också såg jag, ibland är det en fördel om man tar bort prislappen innan man ger bort presenter, haha. Men priset är inte det viktiga, inte de materiella heller. Även fast det är grymt kul att få en massa fint till våran lilla sötnos. Gladast av allt är jag över att liten får sina morföräldrar in i livet, för det kommer vara dom bästa morföräldrarna ett barn någonsin kan få ♥


Be careful...
Postat av: jen

sv: trodde inte jag skulle få men 2 veckor innan BF kom dom, men ska väl vara glad att det inte är mycket o idag syns som knappt, i början är dom röda men nu är dom ljusa o syns knappt.



Har vänner/släkt som fått massa så egentligen ska man vara glad.



Jag gick inte i bikini första tiden är när han va 4 el nått jag hade det, för jag hatade det så mycket men nu har jag väl lärt mej att acceptera det stora problemet är juh när man gått isär med pappa o man ska hitta ny kille.



är inte så direkt kul när man tänker efter haha. men en kompis till mej hade jätte mycket på magen el har o på brösten o hennes syns på brösten för dom sitter där framme så har hon bh/uringat så ser man dom, å hon hittade sig en ny kärlek haha ;P så finns la killar som inte tänker på sånt :P

Postat av: jen

föresten din nya header var jätte fin, va duktig du är =)

2010-07-26 @ 15:36:42
URL: http://lifeofjen.se
Postat av: FAAKIE

Ja ellerhur, skitkul :) Jo det är fint, själv också? bra med bebben och daddy? hehe :)

<3 miss you!!

2010-07-26 @ 15:44:22
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Mmm Bullar e alltid gott! :-)



Tack detsamma du! Vet ni om pyret erat är en tjej eller kille?

2010-07-26 @ 16:06:40
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: emelie -

Tackar :) Dem koste 79.90 för alla fem tror jag och dem är från H&M :)

Nej, stackars dig, haha :p jobbigt att bli väckt när man kan och vill sova ju.

Det är bara bra med mig, hur är det själv ? :)

2010-07-26 @ 16:10:05
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror i magen

Vilken fin header :) och vilka fina kläder du köper :) hihi



Vi tog upp massa kläder igår som lillebror ska ha som Josefin hade när hon var liten :) Vi ahde massor med kläder som är lite mer killiga :D haha



Jag hoppas att jag också ahr den turen att gå ner denna gång än med josefin, då gick jag typ upp :P hahaha



Japp de kommer vi göra :) Vi döpte Josefin när hon var 3 månader :) Så de blri väl runt 3-5 månader för lillebror också :)



Jag hade havandeskapsförgiftning och blev igångsatt en månad tidigare. Min kropp ville inte reagera på all medicin jag fick för att öppnas, de stog typ bara still, 16 timmar och öppen mindre än 4 cm och Josefin och jag mådde jätte dåligt pga havandeskapsförfiftningen. Men efter att fått luftgas den sista timmen så skönt josefins hjärtljud varje gång jag använde de så de bestlutade sig med ett akutkejsarsnitt så inget skulle hände med henne.



Men de hade jag när jag var mindre, de försvann när jag var 16. Eller något år tidigare. För vi märkte inget med mensen. Så då förstod vi att de hade blvit mindre och nu märks de inget. När jag var liten slutade jag typ aldrig blöda och så!



Jag tycker jag mår lika bra :) Känner ingen skillnad just nu. Men får se runt v30 då jag fick havandeskapsförgiftninge med josefin.. då började jag må jätte dåligt. men ändå bra på något sätt.



jag gick upp 27 kg med josefin :P haha! Så de vill jag helst inte gå upp denna gång :P Vid v 24 med josefin tror jag att jag ahde gått upp 15 kg redan :P hahah



kramar

2010-07-26 @ 16:11:10
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: sara

jag förstår precis vad du menar. inte för att jag har eller ska ha barn nu, men jag har gått upp i vikt och ner i vikt hastigt pga deprission så jag har bristningar på låren osv. inte kul och man känner sig hjälplös eftersom viljan till att träna inte riktigt finns där! men man måste vara stark och tycka om sig själv så går allt skit bra! btw får man gissa vad det blir för kön på bebisen?

Jag tror att det blir en flicka :D varöfr vet jag inte men det verkar som att många får flickor just nu :D heheh :) ingen fara. jag vill bara väl :D

2010-07-26 @ 16:25:07
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bara bra :P

vad gör du då? :)



hihi, säger bara sanningen :)

2010-07-26 @ 16:28:02
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Tova

Åh vilken sööt body! Minns hur mysigt det var med alla förberedelser under gravidititeten, alla grejer man köpte och samtidigt hur overkligt allt kändes...



Men jag lovar att tiden kommer gå såå snabbt för dig, det känns ju som igår man själv var gravid och knappt kunde fatta man skulle få en bebis på riktigt, hihi!

Kram

2010-07-26 @ 19:22:13
URL: http://trasslet.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se