Kära dagbok...


Min älskade dator har inte mått speciellt bra den senaste tiden och för några dagar sen la den av helt. Eller nästintill, man kan säga att den hamnat i koma för tillfället. Sen får "läkaren" avgöra om den får fortsätta sitt liv här eller om den får åka till skroten för att begravas. Läkaren i detta fall får bli min storebror, å jag hoppas verkligen att han har förmågan att kirra biffen liksom. Om inte så kan jag ju alltid hoppas på att jag får tag i bilderna, annars kommer jag bli as ledsen! Jag vet, man kommer över det. De gjorde jag ju sist när min laptop pajjade eller när dom andra tre som jag en gång i tiden hade helt plötsligt sluta fungera. Men ändå, det är liksom som att förlora en vän på något sätt. Man delar så många minnen tillsammans, eller okej... Den vännen tar hand om alla dina minnen...

Kan det vara så att datorer inte trivs här hemma hos mig? Med tanke på att det är den tredje datan som pajjar på mindre än ett år? Hallå dataguden! Jag har faktiskt inte råd eller tid att köpa en ny å installera allt skit som tydligen behövs! Så det skulle vara snällt om du i alla fall kunde låta min leva tills jag faktiskt har råd att köpa mig en ny...snälla?

Ja det är ju synd att julafton är över och att det är 8 månader kvar tills jag fyller år, en labbe hade ju varit klassat som nummer 1 i såna fall!


Be careful...
Postat av: Anonym

Hej min kära dotter, har nu tittat på din nya blogg, trodde ett tag att du helt slutat blogga. Men nu är jag glad igen, som du vet så går jag ju in varje dag för att se vad som hänt mm, hahaha. Så lycka till med nya bloggsidan och alla dina tävlingar mm. Ser fram emot att vi snart får träffas lite, saknar er som f-n.Massor av kramizar från daddy cool..Suzz hälsar.......

2010-02-01 @ 13:20:47

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se