Tasty as hell!



Det va vad min kladdis blev i alla fall, något man även kan se på resultatet. En fjuttig liten bit blev det som vart över, men ska jag vara ärlig så tror jag fan nog att vi alla åt oss mätta på det. Ja man kan nog säga att kladdkaka blev våran middag för dagen, onyttigt värre liksom! Men va fan, snart börjar jag med min "diet" å då jävlar ska ni få se på andra bullar!


Be careful...
Postat av: Anneli

svar: ja, jag har 3 st chihuahuor. Mamma, pappa o barn. Pappa Yoda har precis blivit pappa för 3:e gången till 3 st superfina hanar.



Ha det så bra!

Postat av: pimpXprincess

Åh, vad goooott! Jag är dock lite udda, så jag gillar inte kladdiga kladdkakor. Haha! Jag föredrar när den är lite torrare. Som brownies :)



Svar: Tackar tackar :D



Smart! :) Jag tycker att det funkar jättebra med varm choklad bara, men nu får det duga med te, mjölk eller vatten. Hehe!



Det låter bra det! Jag önskar att vi hade rullband, eller vad det heter, hemma. Eller något liknande. Jag är så lat, så det skulle vara skönt om det fanns hemma och att man blev påmind. Jag älskar att promenera t ex, men jag hatar att ta tag i det och gå ut. När jag väl är ute är det lugnt, men inte innan. Hehe!

2010-02-04 @ 22:55:36
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: nikolai

oh. gott.



jo men ifall de inte fanns nå gott så skulle man inte bli beroende av de. Men jaa. lite äckligt de skulle va ;)

2010-02-04 @ 22:58:55
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se