Partysessor?



Ja man kan ju börja fundera på det när vi tog till glasen igår igen. På en måndag? Men va fan, man lever bara en gång. Varför inte då leva det fullt ut å göra som man känner för? Vi hade i alla fall det trevligt hemma hos Ellen å Patrica, å as usual blev det mycket skratt å sjuka samtalsämnen.

Även fast vi kom hem runt halv tre så va jag uppe i tid å hade tvättstugan, jag har även smällt i mig värsta frullen innehållande nyttigt bröd, ägg, brieost, salami och litervis med juice.

By the way så blev jag erbjuden ett jobb idag också "vi behöver en tjej som du", haha. Det är de andra jobbet jag blir erbjuden på mindre än en vecka. Vakterna på båten sa ju att dom kunde fixa ett åt mig också. Snacka om att vara eftertraktad, men de är klart. Just look at me!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se