Omen shit asså!



Vaknade för ett litet tag sen, har tydligen somnat på soffan efter maten - damn it! Mario låg skönt i sängen, han har inte ens brytt sig om att väcka mig. Än mindre gått ut med hundarna och ställt in resterna från middagen i kylen. Jag blir irriterad, jävligt irriterad! Vilket ledde till gap och skrik samt att jag tände upp hela lägenheten nyss. Men gissa? Nu sover han som en stock igen och jag får tralla ut så här sent helt själv, fucking idiot! Som pricken på det hela tog sig Gucci friheten att pinka ner Dizzies säng och bajsa på min sko, tack Mario - tack! Okej om man inte orkar gå ut men väck fan mig då så att såna misstag undviks!

Idag kommer jag drömma ARGA drömmar, I know it!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Usch vad drygt! :/ Hoppas att du får sova skönt sedan!

Postat av: Frida

Ja det hoppas jag med men idag verkar jag bara sämre :( så värdelöst!

2010-02-10 @ 09:57:41
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: Carolina

Favoritbloggerskan är tillbaka på högvarv ;) Bloggen är under konstruktion, kika gärna inom och säg vad du tycker ♥



Svaren på frågestunden publiceras idag med!

2010-02-10 @ 11:26:53
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: fridi

Gillade verkligen stilen på den här bilden ;)

2010-02-12 @ 15:30:15
URL: http://fridisgarderob.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se