Laila Spears?



Haha, jag dör av garv! Titta vad jag hittade nyss, en musikvideo med ingen mindre än Laila Bagge! En musikvideo hon mer än allt vill glömma, något jag förstår. By the way, flera tycker att hennes stil och "moves" är likt Britney Spears. Håller ni med? Kanske skulle det ha varit Laila som fått leva Brittans liv istället? Det måste ju åtminstonde ha varit hennes dröm på den tiden, haha!


Be careful...
Postat av: µ

haha, fy fa-an! stackarn! jag klarar inte ens av att titta på videon..... Det är väl bara att skratta åt det då. alla gör vi misstag ibland, det är ju en del av livet.. :P haha, stackare!



SV: Jo det är definitivt gött att inte behäva gå ut i denna kylan :)

nä, jag har inte slagit vad med vänner och jag är väl inte direkt särskilt keen på att hitta kärleken.. mår bra så som jag har det nu, singel och fri :P Men jag är väl lite uttråkad så jag tänkte att dejta några främlingar kan väl inte skada ;) haha! Det ska förhoppningsvis bli kul, jag tar så lättvindigt på det där med dejting och prata med främlingar (om jag inte är lite förtjust i killen förstås, då tänker jag igenom allt innan jag gör eller säger nåt).

Postat av: Linnea

Jäklar där ser man, hade ingen aning om det här hehe =)

2010-02-09 @ 15:39:02
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: nina

HAHAHA! människan kan ju inte ens sjunga:P

2010-08-29 @ 15:16:58
URL: http://amelsnina.blogg.se/
Postat av: elin

HAHA! oj då!

2010-09-10 @ 23:30:28
URL: http://elonslife.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se