Bestämde mig i all hast för att vara med i Niklas tävling med temat: Kärlek.

När jag hör ordet kärlek tänker jag självklart på mannen i mitt liv, Mario. Han är mitt allt och den jag älskar mest på denna jord, därför blev det självklara valet en bild på oss två.



Om vi vinner eller inte spelar egentligen ingen roll, i mina ögon är den här bilden finast av dom alla. Jag älskar dig min ängel ♥






Gör som jag och va med å tävla om 6000 kronor hos nelly.com, gå in här för att vara med du också!


Be careful...
Postat av: Lillasyzter

swå himla gosig bild!! den borde vinna!

Postat av: pimpXprincess

Vad gulligt skrivet av dig :)



Svar: Ja, sjukt gott är det!



Det förstår jag. Jag hade lackat satan och kastat saker omkring mig, haha! ;D

Skönt att du är lite lugnare, hehe!



Det förstår jag :D

2010-02-11 @ 01:35:06
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Svar: vad kul att du är med i tävlingen =) Jättmysig bild =)



Och tack för komplimangen om min blogg =) Det gör mig jätteglad!



Det är bara bra med mig. Med dig då?



Kram

2010-02-11 @ 16:02:48
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se