Å ja som faktiskt brukar tycka om måndagar...

Men den här kan fanemig dra åt skogen, jag har mensvärk så det bara skriker om det. Dags att börja inta p-piller igen känner jag, även fast jag vet hur glömsk jag är med skiten. Men så länge merrevärken försvinner så ska jag banne mig hålla det den här gången. Ja, jag är sämst vad det gäller att komma ihåg saker. Särskilt när det gäller att varje dag trycka i sig ett piller då jag annars hatar tabletter av alla slag å kanter. Okej, nu bortser vi från alvedon som får värken att försvinna en aning...

Ska snart ta å slänga in en maskin med tvätt, dra en runda med dammsugan å göra snyggt i köket. Vardagssysslor ni vet? Efter det ska jag lägga mig i ett varmt och bubbligt bad, I fucking need it! Hade tänkt å dra en timma på crossisen också, men skjuter nog på det tills imorgon. Det är redan illa för min mage med allt annat som måste göras!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, visst fan är jag? ;) haha!



Uschdå. Du har inte funderat p-stav eller något sånt då? Det kan man ju inte glömma, hehe.

Postat av: Anonym

Din blogg måste vara den mest läsvärda av dom alla! Skönt att du bara bytte bloggadress, hade blivit riktigt ledsen annars ='(

Fortsätt med det du gör, u rock my world girl!

/ En hemlig beundrare

2010-02-01 @ 18:32:09
Postat av: Sandra

Sv; Allt är jättebra med mig :) Hur är det själv?

2010-02-02 @ 12:29:52
URL: http://mindresmart.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hej där :D det är bara bra själv då?



ooh där ser man :D

2010-02-02 @ 15:47:57
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: natta

hej söta! haha inge fara jag hade inge bloppis har inge plats nu har flyttat in med en tjej så bor trångt.

vad görs?

2010-02-02 @ 15:56:13
URL: http://natalies.se
Postat av: Jonnie♥

Du ser så galet bra ut!



sv; Åh, där ser man, har undrat vart du tagit vägen!:) Jodå, det är bra med mig & faktiskt har det inte hänt något särskilt sen sist, lite shopping & flirt, men inga stora nyheter haha! Vad har du hittat på?

2010-02-02 @ 17:16:13
URL: http://jonnies.blogg.se/
Postat av: Jonnie♥

Good looking!



sv; Ja jag märkte det. Nu får du stanna kvar ett tag tycker jag!;)



Haha jag har ju en kille som jag är lite på G med, och ja, haha (a)



Men det är nice ju! Länge sedan jag festade faktiskt. ;)

2010-02-03 @ 15:05:06
URL: http://jonnies.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se