Min julklapp från Mario...



Va att få shoppa loss på mellandagsrean och gissa hur mycket jag hittade, det här är bara en bråkdel av allt som fick följa med mig hem! Thanks honey ♥


Be careful...
Postat av: Yohanna

Shit, ja det gäller å orka trängas med ivriga människor och sortera ut bland allt MÖG de tar fram på rean.. uschamej!! Värst för min del är: KÖERNA! Jag aaaaavskyr å stå i kö! Gött du hittade fynd, dock!! :) Är du redan i form, eller behövde bara lite nytt ändå? :)

Postat av: Amanda

mycket brunt ;)

2010-12-27 @ 13:08:18
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Netta

Jag har 2 outfits i min blogg.

En av dem måste jag ha till en fest.

Och jag vet inte vilken jag ska ha.

Så kommentera vilken du tycker är finast :D

Skulle vara stoooor hjälp!:)

2010-12-27 @ 18:25:24
URL: http://nettaaa.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se