God Jul ♥



Alla sover här hemma, till och med den lilla krabaten som fick mig att gå upp från första början. Milo ville helt enkelt bara ha sin blöja bytt och få i sig lite käk, sedan somnade han gott om igen. Men jag då? Helt slut i kroppen och skulle verkligen behöva lite mer sömn, men det är ingen ide... Istället satte jag på en kanna kaffe som jag ska hälla i mig tillsammans med en bit toscakaka och så hoppas jag att jag piggnar till.

Så idag är det alltså julafton, min och Marios tredje jul vi firar tillsammans och Milos första. Det ska bli så roligt och mysigt att fira tillsammans med alla mina nära och kära här hemma hos mig i år. Kommer bli en massa skratt, mat, prat och klappar till dom små. Som en jul ska va liksom!

Hur firar ni jul i år?


Be careful...
Postat av: sanna

Min syster och min bror kommer vid 3, då ska vi se kalle anka som vanligt och sen äta middag. Sen brukar vi se en film som går på tvn och sen öppna klapparna :)

Det är första gången min systers son ska fira jul med :) Han är 11 månader snart och ikväll ska han sova över hos oss i två nätter och han sover alltid med mig i mitt rum haha :)

Postat av: linda

Pappa, syrran brorsan o kusinen e här. Än så länge har vi ätit sill lunch med potatis o röra. Har precis kollat på kalle o ska snart äta julmiddagen sedan blir det till att öppna alla klapparna. Senare ikväll ska vi äta ost o kex o bara mysa med familjen. Hur firar ni jul??? Hoppas ni får en underbar dag/kväll!! Kramis

2010-12-24 @ 16:11:13
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se