Bye bye christmas!

 
Idag försvann julen officiellt hemma hos oss och gissa hur skönt det är! Så trött på skiten, mest för att den påminner mig om hur jävla dåligt jag mått den senaste tiden och sen för att jag inte haft den minsta julskänsla överhuvudtaget. Å snön då? Vart har den tagit vägen? En gång har vi fått se den, men det varade inte länge för efter några timmar var den borta. Inte ens något slask var det, bara lite blött på marken, som när det har regnat ungefär. Nu får den gärna skita i och komma överhuvudtaget, för jag vill inte se den i alla fall. Nu kan det lika gärna bli vår och sommar på en gång, så det så!
 
Det var ett trevligt inlägg ni mötes av idag va? Inte det minsta. Så blir det när man är butter, att vara hemma är inte riktigt min grej. Men min sjukskrivning är ett måste just nu, jag kan bara inte jobba. Hur mycket jag än vill så går det bara inte. Menar, hur ska jag kunna ta hand om andra när jag knappt orkar ta hand om mig själv och mina nära och kära? Hoppas jag blir bra snart för det här tär verkligen på en. Ni undrar säkert vad det är, jag ska berätta det nån gång framöver. Men inte nu och inte idag. Det orkar jag inte. Ville mest slänga in ett inlägg för att få ventilera mig lite. Men nu ska jag sova, god natt.
 

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se