New yorker.

Helgen i korthet har varit helt okej, Milo är fortfarande dålig med jordens hosta och 40 graders feber. Känns som jag inte gör annat än att hälla i honom alvedon och hostmedicin. Femte dagen idag och det har inte blivit bättre alls, igår hostade han till och med så han spydde. Va inne på Sachsska med honom men proverna visade inte på nå bakterier så det är vell något virus som spökar. Blir han däremot inte bättre snart får vi åka in med honom igen, på nätterna har han nå fruktansvärt jobbigt med andningen. Det gör så ont i mig när han är dålig, man vill liksom kunna göra så mycket mer än vad man kan. Ja, alla ni med barn förstår nog vad jag menar. Sjukt jobbig känsla det där...
 
 
Annars har allt varit bra, jobbade kväll igår och idag drog jag en sväng till Handen och tog en fika med Malin, köpte mer alvedon till Milo, present till brorssonen som fyllt år, ett par super bra vantar till lilleman (som dessutom va på rea, sånt gillar vi!) och ett par skor till mig själv från New yorker. Så jävla balla och för att inte tala om sköna, grymt nöjd brud! Ne ni, nu har min älskling vaknat så ska försöka få i honom lite att äta. Det går dåligt på den fronten nu...

Be careful...
Postat av: Denice

Sjukt snygga skor!!

Svar: Visst är dom, billiga också ;)
Classy

Postat av: Marie

snygga somfaen!!! :D

Svar: Visst ;)
Classy

2012-12-10 @ 10:04:27
URL: http://marytheory.com

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se