J*vlans baskilusker!

 
Imorse när jag vaknade va det bara att ringa jobbet och säga att jag behövde vabba, efter det väckte jag Milo å traskade upp till vårdcentralen. Förvånansvärt gick det faktiskt fort idag, annars brukar man kunna räkna med minst två timmars väntan innan man är färdig. Det där med "drop in" förstår jag mig faktiskt inte på, varför kan man istället inte ha som på gamla goda tiden när man faktiskt ringde och fick en bestämd tid samma dag? Då slapp man den där jävla väntan, men som sagt idag gick det ju "fort". En timma bara... Det visade sig i alla fall att lilleman åkt på streptokocker... igen... Tredje gången nu på drygt två månader, helt sjukt. Så nu blir det ännu mer antibiotika, starkare hostmedicin och alvedon tills febern försvunnit. Hoppas det här blir sista antibiotikakuren på ett bra tag nu, för det kan fan inte vara bra att behöva äta det så ofta!

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se